کد خبر 316861
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

سیطره تروریست‌های گروهک «داعش» بر شماری از روستاهای استان «صلاح‌الدین» عراق، اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در تکریت و تخلیه برخی ساختمان‌های دولتی این شهر را منجر شد.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی عراق در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی «اتحادیه میهنی کردستان عراق» از بسته شدن ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تکریت و تخلیه برخی ساختمان‌های دولتی در این شهر خبر داد و افزود: نیروهای ارتش عراق به منظور دفع هر گونه حمله نیروهای گروهک «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به «داعش» در داخل شهر «تکریت» و شهرستان «بیجی» مستقر شده‌اند.

این منبع امنیتی سقوط شهر تکریت به دست عناصر گروهک داعش را بعید ندانست و سقوط دو روستای «کنعوص» سفلی و علیا به دست شبه نظامیان داعش را دلیلی برای این امر خواند.

از طرف دیگر «هـ.م» یکی از روزنامه نگاران عراقی که نخواست نامش فاش شود از احتمال تکرار سناریوی «نینوی» در استان صلاح الدین عراق سخن گفت و تاکید کرد: اگر اوضاع به همین منوال به پیش بروند، شاید شهر تکریت به دست تروریست‌های داعش بیفتد.

این روزنامه نگار عراقی درباره پالایشگاه شهرستان بیجی گفت:‌ بعید نیست که این پالایشگاه به دست تروریست‌های داعش بیفتد بویژه اینکه ارتش از طرف منطقه «صینیه» بیجی عقب نشینی کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس